Sunday 8 November 2015

Anizon InnerNeck Berdagu


Mengenali Anizon InnerNeck sejak AidilFitri yang lalu, hati KakSeri sudah terpaut dengannya.

Sebagai watak yang berkerjaya, mempunyai perniagaan sampingan, ditambah pula dengan aktiviti hujung minggu yang penuh dengan kelas-kelas ilmu pembangunan diri, sememangnya pengurusan masa amat kritikal bagi KakSeri.

Sebab itu KakSeri sangat suka dengan Anizon InnerNeck Berdagu ni. Ia melengkapkan keperluan KakSeri untuk menjimatkan masa ketika menyiapkan diri. Namun tetap menjaga penampilan yang sesuai dengan kemahuan.

Sekiranya sebelum ini untuk menggayakan shawl, KakSeri mengambil masa yang agak lama di depan cermin, melilit untuk kelihatan kemas, khususnya shawl lembut dari crepe dan silk. Kini mengayakan shawl sebegitu bukan lagi satu masalah bagi KakSeri.

Sarung saja Anizon InnerNeck berdagu ni, lilitkan shawl dan siap. Memang senang sangat-sangat. Kerja melilit hanya beberapa minit sahaja. Sungguh. Dalam hati kenapalah, lambat jumpa Anizon InnerNeck ni.

Rekaan potongan yang menarik juga membuatkan wajah kelihatan membujur. Tak risau sangat dengan double chin, boleh disorok. Haha. 😊

Yang paling penting ianya sangat kemas di pandang. Sesuailah bagi wanita yang berkerjaya namun masih mahu kelihatan bergaya.

Setuju kan dengan KakSeri, apabila setiap individu berkerjaya atau sesiapa juga, yang dilihat kemas, rasa dirinya kemas, secara tak langsung akan meningkatkan keyakinan diri dalam pergaulan. Dah pasti prestasi kerja juga akan meningkat.

Wah.. bayangkan, ketrampilan terjaga, yakin diri, gembira bina pergaulan dengan rakan sekerjaya, dan rasa gembira nak buat kerja.

Ianya bermula dengan Anizon InnerNeck. 😊😊

Kini Anizon InnerNeck berdagu sememang kawan baik KakSeri. Ke mana saja. Pakaian santai dan formal.

KakSeri suka nak kongsi dengan semua. Boleh dapatkan koleksi Anizon InnerNeck Berdagu di seriaishah.com/shoppe. Atau hubungi Tim SeriAishahApparel di 0133976632. Segera kami bantu.

Terimakasih dari KakSeri untuk @AnizonInnerNeckOfficial yang menyediakan keselesaan dan penyelesaian menjaga ketrampilan kepada wanita berkerjaya dan sentiasa berlumba dengan masa seperti KakSeri.

#KakSeri #SeriAishah #rakansekutu

No comments:

Post a Comment